Aktuality z let 2005 až 2006 - souhrnně

31.12.2006 10:00

prosinec 2006 a je tu 6.CD skupiny Parkán - "Láska v opratích" a na něm mé texty "Láska v opratích", "Všechno se prodává", "Zamáváš hloupým náhodám", "Máš stále šance svý", "Krajem bloudíš", "Vzdálený dům" a "Pojď ". Ukázky jsou na stránkách skupiny Parkán (viz. Reference)

říjen 2006 doplněno několik údajů do Referencí

srpen 2006 v hitparádě rádia Vysočina - Regionáda je na 6.místě písnička sk. Parkán "Fláma", kterou jsem otextoval.

srpen 2006 založil jsem si blog, odkaz je v menu; v sekci MP3 přibyla opět kupa mých demosnímků, které si můžete vybrat

červen 2006 v hitparádě nejúspěšnějších písniček skupiny Parkán se pohybují mé texty: Všechno se prodává; Přijdou noví; Vzdálený dům; Pojď; Ranní vláček; Krajem bloudíš

červen 2006 vyšlo 32. CD na kterém mám aspoň jeden text, jedná se o CD Miroslava Saidla "Krach močových měchýřů" a text "Bye bye baby"

březen 2006 na stránkách skupiny PARKÁN se objevují kladné ohlasy na písničku „Vzdálený dům“. Text jsem napsal na muziku Ivana Trojana v září 2005

leden 2006 skupina Čejka band vydává výběr "Ploužáky 1" (Mám tam texty: „Scházíš mi, ještě jsem tvá“, „V dálce mě máš“, „Prší“, „Padá na lásku hvězdný prach“)

prosinec 2005 Skoro současně vydal Tomáš Plaček CD - "Volume III" (s mým textem "Klekání tě promění"). Je to 30. CD, na kterém se nachází některý z mých textů

prosinec 2005 V závěru roku 2005 vyšlo DVD - "10 let Čejka bandu" („Seno voní jako amfora“, „Železniční most“)

prosinec 2005 Písnička "Rozbil se mi mobil" pobyla v Regionádě ČRo - Region povolených 10 týdnů. Nejvýše byla na 2.místě a ze soutěže odcházela ze 3.místa
Za rok 2005 se Regionády zúčastnilo 39 kapel a v celkovém pořadí skupina V & M System obsadila 9.místo

listopad 2005 již 7 týdnů běží v hitparádě ČRo Region 89,7 FM písnička s mým textem "Rozbil se mi mobil" od havlíčkobrodské kapely "V a M system"

31. srpna 2005 do Referencí doplněna chotěbořská bigbítová kapela Kyvadlo

2. srpna 2005 doplněny 3 nové texty ke zhudebnění a 20 trampských demo snímků s mými texty i hudbou

květen-červen 2005 píseň "Je to Vysočina" (jejímž jsem autorem hudby i textu), stejně tak i v mé interpretaci, byla hrána na Rádiu Region (87,9 FM) v soutěži "Vyznání regionu".

1. květen 2005 zcela nová verze mých stránek (tehdy na www.muzikap.cz/karel), plně validní dle normy XHTML 1.0 konsorcia W3C; byla vytvořena zcela nová návštěvní kniha, komentáře a připomínky i ke vzhledu těchto stránek můžete napsat tam. Screenshot (náhled) ZDE

Zpět
webmaster: PJ