Jenda Honkyš zaranžoval, nahrál a nazpíval další moje pecky

24.07.2011 06:17

Z Německa dorazily další nahrávky od Jana Honkyše. Jenda zaranžoval, nahrál a nazpíval moje písničky "Je to Vysočina", "Noční přechody" a "Jen tulákem jsem byl" - tento můj text Jenda zhudebnil.
Přifrčelo taky 54. CD se čtyřmi písničkami, jmenuje se "Czechmate Featuring Silvia Brown". Jedna z písní, "My Daddy",  je nazpívána ve dvou verzích. -  jedna je akustická a baladická, druhá je "klasická" country-tramp. Písně anglicky otextovala a nazpívala Silvia Brown. První píseň "Because of you"je duet Silvie a Jendy. Jenda napsal muziku a svůj česky zpívaný text, Silvia zpívá anglicky. Zbývající muziky jsou z mé hlavy a z CD - "Čas je nějak mimo": "My Daddy" - "Můj tatík", "Trying to get over you" - původně "Když už oheň zhasíná".

Zpět
webmaster: PJ